• Snel geleverd en geïnstalleerd
  • Automatische levering toners of cartridges
  • Wij denken met u mee
  • Eerlijke prijzen

Veelgestelde vragen

123zakelijk

Antwoord op uw vragen

Hieronder geven wij antwoord op de meest gestelde vragen over het kopen of leasen van printers bij 123zakelijk. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. U ontvangt binnen een werkdag antwoord.

Printers Wat is de beste printer voor mij?

Wat is de beste printer voor mij?

Om de beste printer voor uw situatie te vinden, dient u verschillende zaken in overweging te nemen. Zo is er het aantal pagina’s dat u per dag of per maand print, maar maakt het ook een verschil welk type document u print en welke extra functies u nog gebruikt. Wilt u bijvoorbeeld ook willen scannen of faxen? Dan kiest u voor een multifunctionele printer (MFP).

Om u te helpen bij de keuze, hebben wij een handige printerkeuzehulp ontwikkeld. Beantwoord enkele korte vragen en bekijk direct een selectie van passende printers. U kunt vervolgens (geheel vrijblijvend) een offerte aanvragen voor deze modellen.

Printers Wat moet ik doen als mijn printer niet meer werkt?

Wat moet ik doen als mijn printer niet meer werkt?

Heeft u een koop- of leaseprinter van 123zakelijk met een bijbehorend servicecontract? Dan staan onze printerexperts en servicespecialisten klaar om u te ondersteunen!
Bel direct naar ons servicenummer: 0294-314 002

Wij doen er alles aan om een probleem zo snel mogelijk te verhelpen, zodat u weer kunt printen. Een van onze printerexperts kijkt graag met u mee om vast te stellen wat het probleem is. 

Heeft u nog geen servicecontract? Ook dan helpen wij u graag bij uw printerproblemen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Printers Welke scanoplossingen bieden jullie aan?

Welke scanoplossingen bieden jullie aan?

Vrijwel elk printermerk biedt ook verschillende scanoplossingen aan. Als u graag wilt kunnen scannen, dan kunt u het beste kiezen voor een multifunctional printer (MFP). Er zijn modellen waarmee u kunt scannen naar e-mail, usb, de cloud of een andere opslagplek: voor ieder wat wils.

Om zo efficiënt mogelijk te werken met gescande documenten, raden wij document management software aan. Kies bijvoorbeeld voor OCR (optical character recognition). Daarmee worden gescande documenten omgezet naar aanpasbare, doorzoekbare PDF’s. Dit maakt het combineren van papieren documenten en gescande documenten een stuk makkelijker.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies over een passende scanoplossing voor uw bedrijf.

Printers Welke printermerken levert 123zakelijk?

Welke printermerken levert 123zakelijk?

123zakelijk levert bijna elk printermerk op de markt, waaronder Kyocera, Ricoh, Brother, Epson en HP. Als u een voorkeur heeft voor een bepaald merk, is de kans groot dat wij dit kunnen leveren.

Bij het opstellen van een offerte of advies nemen wij altijd meerdere merken in overweging. U kunt rekenen op een onafhankelijk advies. Uiteraard houden we daarbij altijd rekening met uw voorkeuren.

Printers Kan ik ook printers bij jullie kopen?

Kan ik ook printers bij jullie kopen?

Ja, zowel het kopen als leasen van een printer is mogelijk. Als u kiest voor kopen, is de printer uw eigendom. In beide gevallen (kopen of leasen) sluit u bij 123zakelijk altijd een servicecontract af. Dit houdt in dat u automatisch printersupplies (inkt of toners en papier) krijgt toegezonden en dat 123zakelijk het onderhoud van uw printers verzorgt.

Twijfelt u tussen kopen en leasen? Bekijk hier wat de verschillen en voordelen zijn.

Printers Kan ik mijn huidige printer(s) bij jullie inruilen?

Kan ik mijn huidige printer(s) bij jullie inruilen?

Afhankelijk van de leeftijd van de printer(s) en het aantal afdrukken dat er al mee is gemaakt, kan het zijn dat wij uw printer(s) overnemen. Het verschilt per printer of dit mogelijk is. Daarom is een inspectie op locatie nodig om te beoordelen wat de staat van uw printer(s) is. Neem contact met ons op voor meer informatie over mogelijke inruil.

Printers Kan 123zakelijk mijn huidige overeenkomst of contract overnemen?

Kan 123zakelijk mijn huidige overeenkomst of contract overnemen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Ook als uw contract of overeenkomst bij een andere partij nog niet afgelopen is, kunt u besparen door over te stappen naar 123zakelijk. Afhankelijk van uw huidige contract, bent u bij 123zakelijk in veel gevallen voordeliger uit.

Naast de financiële voordelen, kunt u bij ons ook rekenen op een completer pakket; zo sturen wij ook het print- en kopieerpapier automatisch op zodra u dit nodig heeft.

Benieuwd wat de voordelen van een overstap voor u zijn? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

Printers Kan ik ook als particulier bestellen bij 123zakelijk?

Kan ik ook als particulier bestellen bij 123zakelijk?

123zakelijk biedt geen printers en contracten aan particuliere gebruikers aan. Voor alles op het gebied van printers, cartridges, papier en kantoorartikelen verwijzen wij u graag door naar de webwinkel 123inkt.nl.

Printers Kan ik een servicecontract voor mijn huidige printers afsluiten?

Kan ik een servicecontract voor mijn huidige printers afsluiten?

Onderhoudscontracten worden in principe afgesloten voor nieuwe apparatuur. Zo kennen wij de onderhoudsgeschiedenis en het verbruik van de printer van begin af aan. Dit stelt onze printermonteurs in staat om op de juiste momenten onderhoud te verrichten, zonder dat wij voor verrassingen komen te staan.

Heeft u een relatief nieuwe printer staan waar u een onderhoudscontract voor af wenst te sluiten? Wij kijken graag met u mee of dit toch mogelijk is. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Printers Kunnen onze huidige printers worden meegenomen in een nieuw contract?

Kunnen onze huidige printers worden meegenomen in een nieuw contract?

Als u momenteel al eigen printers of leaseprinters heeft staan waar u tevreden over bent, is het begrijpelijk dat u overweegt om deze te houden. U weet tenslotte al hoe de printer werkt, hoe u een papierstoring verhelpt en waar de cartridges zitten.

In principe sluiten wij alleen onderhoudscontracten af voor nieuwe printers. Maar als uw printers relatief nieuw zijn en u deze graag blijft gebruiken, kijkt 123zakelijk graag samen met u of dat mogelijk is. Door dit vooraf te bekijken komt u en komen wij later niet voor verrassingen te staan. Of wij uw printers kunnen voorzien van een onderhoudscontract verschilt per situatie en is onder andere afhankelijk van de leeftijd van de printer, het verbruik en de onderhoudsgeschiedenis.

Neem contact met ons op om een afspraak te maken voor het beoordelen van de staat van uw huidige printers.

Printers Welke printer past het best bij mijn verbruik?

Welke printer past het best bij mijn verbruik?

Weet u al hoeveel pagina’s u per maand ongeveer afdrukt? Dan kunt u dit aangeven in onze printerkeuzehulp. U krijgt na het aangeven van een aantal voorkeuren direct een selectie met mogelijk geschikte printers te zien.

Wilt u graag een advies op maat? Daar helpen wij u graag bij. Ook als u eigenlijk geen idee heeft van het aantal pagina’s dat er maandelijks geprint wordt, kan 123zakelijk u helpen. Wij bieden onder andere de mogelijkheid om met behulp van slimme software het verbruik van uw printers bij te houden. Zo kunnen wij u daarna een passend advies bieden. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Contact

Waar kunnen we u bij helpen?

Updates

Het laatste nieuws

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte rondom alles wat 123zakelijk te bieden heeft.