Printen tijdens het thuiswerken
Gepubliceerd op 26 februari 2021Onze kantooromgeving ziet er op dit moment wel even anders uit dan in 2019! Thuiswerken is ineens hartstikke normaal en onze collega’s zien we vooral via Zoom of Teams. Deze verandering van werkplek is niet zonder gevolgen. Terwijl de kantoorprinters op de zaak langdurig stil staan, heeft iedere medewerker thuis zijn of haar eigen spullen nodig.
Een heel kantoor in huis, maar voor hoelang?
Alles aanschaffen voor een tijdelijke thuiswerksituatie, dat klinkt niet als een slimme investering. Maar hoeveel kost het als al de medewerkers maandenlang niet kunnen printen? Ook dat is verre van ideaal. Gelukkig is er een andere optie, waarmee jouw medewerkers snel en eenvoudig van een complete printer voorziet. En dat zonder een jarenlang contract, want we hopen allemaal volgend jaar weer op kantoor te kunnen zitten!

Kant-en-klaar pakket met multifunctionele printer (MFP), cartridges en papier
123zakelijk biedt een oplossing voor tijdelijke thuiskantoren: een compleet pakket bestaande uit een all-in-one printer, papier en de benodigde inktcartridges of toners. Profiteer van alle voordelen van leasen bij 123zakelijk:
- Een complete multifunctionele printer
- Mogelijkheid om inkt of toners automatisch op te sturen (bij gebruik slimme software)
- Mogelijkheid om print- en kopieerpapier op te sturen op basis van verwacht gebruik
- Service en ondersteuning door onze printerexperts

Flexibel contract: zolang als het nodig is
Omdat we meer dan ooit begrijpen dat de toekomst niet te voorspellen valt, kun je dit alles-in-een MFP pakket nu met een flexibel contract leasen. Dat betekent dat je de printers kunt houden zolang het thuiswerken duurt, maar dat je straks niet met een lading printers blijft zitten. Wanneer jouw medewerkers weer op één locatie werken en printen, kun je de printers eenvoudig aanpassen naar de nieuwe situatie.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op, wij denken graag mee over de beste oplossing voor jouw (thuis)kantoor.